لطفا صبر کنید

سیستم خدمات پس ازفروش

با توجه به اهمیت خدمات پس از فروش وپشتیبانی محصولات شرکت های تولیدی ، نیاز به وجود مجموعه ایی که بتواند میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش داده و مشکلات فنی را مرتفع و به کیفیت و کمیت فروش محصولات کمک کند بسیار محسوس می باشد. این مجموعه می بایستی هم به شرکت مادر  و هم به کارخانجات زیر مجموعه و از طرف دیگر به مشتریان حاضر و مشتریان بلقوه ایی که وجود دارند خدمات مختلفی ارائه نماید. این خدمات که به عنوان ماموریت برای این واحد می توان تعریف نمود به شرح ذیل می باشد.

  1. ایجاد هلپ دسک و دریافت مشکلات فنی مشتریان و پاسخگویی به مشتریان بصورت تماس تلفنی و یا تیکت
  2. جوابگویی به پیگیری تجهیزات ارسال شده جهت گارانتی
  3. آموزش و راهنمایی استفاده از محصولات به مشتریان
  4. دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان
  5. نظر سنجی و دریافت نظرات و جمع بندی آنها
  6. دریافت میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات رائه شده بصورت تلفنی
  7. اطلاع رسانی بصورت تماس تلفنی ، پیام کوتاه ، شبکه های اجتماعی و ….
  8. پیگیری امور نصب و پشتیبانی و ارتباط با مشتری
  9. برنامه ریزی نصب و پشتیبانی
  10. اعزام کارشناس فنی جهت رفع مشکل در محل

اینفوگرافیک سیستم خدمات پس از فروش

این سیستم از دو قسمت سرور و اپلیکیشن تبلت تشکیل شده است

کلیه اطلاعات از ثبت محصول تا فروش و نصب و پشتیبانی در این سیستم ثبت می شود. همچنین عملیات هلپ دسک و ثبت تماس های تلفنی و دریافت تیکت ها و فرآیند های بعد از آن نیز در این اپلیکیشن تحت وب ثبت و ذخیره می شود.

فرآیند هایی که در نرم افزار سرور صورت می گیرد عبارت است از:

  1. ثبت محصول
  2. ثبت کاربران و سطح دسترسی
  3. ثبت مشتریان و خریداران
  4. ثبت فاکتور فروش
  5. ثبت اطلاعات تولید و انبار
  6. ثبت درخواست های نصب و پشتیبانی
  7. تولید کیوآر کد
  8. ثبت زمان نصب و پشتیبانی های صورت گرفته

کارشناسان نصب و پشتیبانی پس از دریافت درخواست بصورت ناتیفیکیشن بر روی تبلت و تایید آن به محل مربوطه مراجعه و پس از اسکن کیو آر کد روی دستگاه به اطلاعات تاریخچه محصول دست پیدا می کنند.

پس از بررسی های لازم و انجام عملیات نصب و پشتیبانی اطلاعات و گزارش خدمات را وارد تبلت می نمایند و اطلاعات آنلاین در اختیار کالسنتر قرار می گیرد.

کار شناس علاوه بر تولید فاکتور خدمات می تواند از مشتری تاییدیه انجام کار و همچنین میزان رضایتمندی مشتری را نیز دریافت نماید

تصاویر نرم افزار سرور سیستم پشتیبانی

,
اشتراک گذاری:

آخرین دیدگاه‌ها

آخرین دیدگاه‌ها

بایگانی‌ها